Hívj most: +36303270337

FőoldalKapcsolatWeboldal keresőoptimaizálásaRólunk MENÜ

Google Keresőoptimalizálás

Tudd meg hogyan működik

Keresőoptimalizálás a közösségi média által

keresőoptimalizálás és a közösségi média Kapcsolat található a közösségi média és a keresőoptimalizálás között

Az talán egyértelmű, hogy a keresőoptimalizálás volt az elsődleges az elmúlt 10-20 év alatt, de az elmúlt néhány év azonban már a közösségi média által kínált marketingről. Ez idő alatt fejlődött a médiumok keresőmotorja is, így fontos, hogy a közösségi médiát és a keresőoptimalizálás folyamatát össze lehessen kötni és a kettővel együtt eredményt elérni.

Sokan gondolják úgy, hogy a keresőoptimalizálás ideje már régóta leáldozott, pedig ez egyáltalán nem igaz, csupán folyamatosan bővíteni kell az ismereteket a szakterületen, hiszen folyamatosan jelennek meg az új fejlesztések és tényezők. Az azonban egyértelmű, hogy ugyanolyan hatékony lehet a marketing a közösségi médiában, mint a keresőoptimalizálás az interneten, de mégis, a kettő összeforrt, a google keresőoptimalizálás egyik elemévé vált már a közösségi médiában használt marketing is. Valószínűleg sok olyan embert találhatunk, akik a közösségi médiában egyáltalán nem hisznek, és úgy gondolják, hogy csak a keresőoptimalizálás fontos és a Google, pedig mind a kettő nagyon fontos, tulajdonképpen egymás nélkül nem is működnének.

A közösségi média kezdetben teljesen díjmentesen adta felhasználói számára a szolgáltatást, így egy-egy oldal posztja eljutott minden követőjéhez, ez azonban az elmúlt években már jelentősen megváltozott, már csak akkor lehet elérni egy-egy poszt esetében az összes követőt, ha hirdetésekre, marketingre költünk. Ez rendkívül fontos ugyanis, hiszen valószínűleg a rengeteg követő összegyűjtésében nem kevés idő és munka volt. Azt mindenképpen fontos megemlíteni, hogy a közösségi médiát is ugyanúgy használják az emberek, mint a Google keresőt, nem csak követnek, hanem keresnek is. A közösségi médiák keresőmotorjának is ugyanúgy algoritmusa van, mint a Google keresőnek. Ahogyan utóbbi esetében, ugyanúgy a közösségi médiában is kulcsszavakat írunk be, amelyekre egy találati listát kapunk. Pontosan ezért fontos, hogy a cégünk, vállalkozásunk oldala is a találatok között legyen, méghozzá az elsők között. Ehhez természetesen elengedhetetlenek a különböző beállítások és tag-ek, valamint az, hogy a közösségi médiában a keresőoptimalizált weboldalról osszuk meg a tartalmakat. Természetesen a meta tag-ek is jelen vannak, melyek megírása a továbbosztás és a megjelenés miatt is fontos, nem csupán a keresőoptimalizálás végett.

A közösségi média és a keresőoptimalizálás kapcsolata manapság már elengedhetetlen, hiszen a keresőoldalak is fontosnak tartják már azt, hogy a közösségi médiában egy weboldal aktivitással rendelkezzen. Valójában azt is lehetne mondani, hogy minden megosztás és kedvelés a közösségi médiában a weboldal minősítésének számít. Ebből adódik tehát, hogy a keresőoptimalizálás szempontjából a közösségi médiákban fontos a jelenlét, hiszen ezáltal a weboldal látogatottsága is növekszik, valamint javul a keresőkben elfoglalt pozíció is!

SEO Cikkek