Hívj most: +36303270337

FőoldalKapcsolatWeboldal keresőoptimaizálásaRólunk MENÜ

Google Keresőoptimalizálás

Tudd meg hogyan működik

A webmester, mint a keresőoptimalizálás szakértője?

keresőoptimalizálás kérdései 1 Nem túl jó ötlet a webmester erre a feladatra

A keresőoptimalizálás tekintetében nem feltétlenül jó választás a webmesterre bízni a munkát. Napjainkban már minden szakma szakemberei specializálódtak a saját maguk területére, azért egyértelmű, hogy nem ismerhetik minden terület részleteit, hiszen képtelenség, hogy egy webmester napra kész és részletes információkkal rendelkezzen a keresőoptimalizálás részleteiről. Erre példaként vehetjük egy ház építését, mindenhez értő szakember ott sincs, külön van festő, burkoló, villanyszerelő, vízszerelő, ács és kőműves, valamint építészmérnök. Egy weboldal felépítése sem működik másképp, a szövegíró, a programozó és a webdizájner mind-mind külön szakértő, így ha ők már elvégezték a munkát, azután jöhet a keresőoptimalizálás, amely ugyancsak egy külön terület a weboldalak terén. Egy ház esetén sem bízna az ember minden szakterületet egyetlen szakemberre, így nem feltétlen lesz kifizetődő az sem, ha a weboldal esetében így tenne bárki is.

Adwords vagy keresőoptimalizálás?

[caption id="attachment_1045" align="alignleft" width="300"]keresőoptimalizálás kérdései 2 Nem egyszerű választani a kettő közül[/caption]

Felmerülhet a kérdés, hogy miért is jobb a keresőoptimalizálás, mint a Google kereső saját hirdetése. Fontos megemlíteni, hogy mind a kettő jó megoldás egy cégnek, azt azonban mégsem szabad elfelejteni, hogy a kereső azért is lett első az összes többi internetes keresőoldal közül, mert olyan algoritmust tudott írni, amely a keresésekkor az embereknek minőségi találatokat tudtak adni. Éppen ezért igaz az is, hogy sokszor értékesebbek és relevánsabbak az olyan weblapok, amelyek nem a fizetős hirdetésekben jelennek meg, hanem természetes módon, a keresőoptimalizálás által.

Néhány, egymástól független felmérés kimutatta, hogy az emberek sokkal szívesebben kattintanak rá az olyan találatokra a keresőben, amelyek nem hirdetések, hanem a természetes találatok között találhatók meg, úgy gondolják, hogy sokkal jobban meg lehet bízni az olyan cégek információiban és szolgáltatásaiban, valamint termékeiben, amelyek nem fizettek semmilyen hirdetett megjelenésért.

A keresőoptimalizálás automatizálása?

[caption id="attachment_1049" align="alignleft" width="300"]keresőoptimalizálás kérdései 3 Az automatizálás nem a legjobb ötlet a keresőoptimalizálás szempontjából, kifejezetten nem ajánlott![/caption]

Ez az a dolog, amelyet egyáltalán nem szabad! Sokan abban a hiszemben élnek, hogy azt teszik a keresőoptimalizálás területén is, mint az élet más részein, inkább szeretnék a könnyebb utat választani, ezért úgy döntenek, hogy a linkbeküldést, linképítést valamilyen szoftver segítségével teszik, azaz a keresőoptimalizálás automatizálásához folyamodnak. Kezdetben talán lesznek is részsikerek, kezdeti sikerek, amelyeknek bizonyára nagyon örülne a weboldal tulajdonosa, hiszen kevés idő és munka ráfordításával is eredményt ér el. A szoftverek viszont nem tudnak változatos és természetes linkhálózatot létrehozni a keresőoptimalizálás során, hiszen automatán végzi a program az egészet, a linképítés során pedig alap dolog a változatosság és természetesség, ahogyan a keresőoptimalizálás hosszú távú sikere esetén is. Több olyan úgymond szakértőt is lehet találni az interneten, aki több ezer linket is felajánl elég olcsón. Ezekben egyáltalán nem szabad megbízni, hiszen teljesen biztos, hogy valamilyen szoftvert használ a linképítéshez és többet lehet ártani vele, mint segíteni.

SEO Cikkek