Hívj most: +36303270337

FőoldalKapcsolatWeboldal keresőoptimaizálásaRólunk MENÜ

Google Keresőoptimalizálás

Tudd meg hogyan működik

A webáruházak és a keresőoptimalizálás közti kapcsolat

keresőoptimalizálás és webáruház 1 Egy webáruház esetében is fontos a keresőoptimalizálás

A webáruházak esetében több olyan szempont is előfordulhat a keresőoptimalizálás terén, amelyekre a webáruházak tulajdonosai nem feltétlenül figyelnek oda. Ezek a szempontok természetesen nem csak a webáruházak esetében fontosak, de többnyire a webáruházak esetén nem szoktak odafigyelni erre. A keresőoptimalizálás szempontjából egyértelműen figyelni kell a webáruházak kialakításánál több feladatra is, a a keresőoptimalizálás eredményességéhez ez a későbbiekben természetesen hozzá fog járulni. A webáruházak esetében minden jelen lévő tartalom segíteni tudja a google keresőoptimalizálás eredményességét valamilyen úton módon. Éppen ezért rendkívül fontos, hogy úgy kell kialakítani a webáruházat, hogy a lehető legjobb legyen. Arról azonban nem szabad megfeledkezni, hogy nem a legjobban optimalizált webáruházat keresi a Google, hanem az olyat, amelyek leginkább releváns megoldást nyújtanak a keresett kifejezésre az áruházat felkereső vendégek számára. Éppen ezért a a keresőoptimalizálás menetét tekintve először egy olyan webáruházat kell létrehozni, amely teljes mértékben felhasználóbarát, de közben a keresőoptimalizálás szempontjaira is oda kell figyelni. Amikor ezzel már megvagyunk, egyéb apróbb finomítást is el lehet végezni, amely a keresőoptimalizálás eredményességét segíti. Hogyha mindez sikerül, akkor azt sikerül elérni, hogy a webáruházban több időt töltenek el a látogatók, ez pedig hasznos lehet több szempontból is. Ilyen esetekben nagyobb az esély arra, hogy vásárlásra lehet őket bírni, nem beszélve arról, hogy figyelemmel kíséri ezt a Google is, vagyis hogy milyen időtartamig böngészik a webáruházat azok a látogatók, akik a keresőből érkeznek oda. Ezt az időtartamot úgy értékeli a Google, hogy olyan minőségi tartalom van a webáruházban, amely mindenkinek megfelelő, így a helyezés egyértelműen javulhat a találati listán.

keresőoptimalizálás és webáruház 2 Fontos odafigyelni az oldalaknál az URL-re

A keresőoptimalizálás szempontjából is nagyon fontos az URL-ekre odafigyelni, megfelelő módon kell kialakítani őket. Egy keresőoptimalizálás során mindig az az egyik legfontosabb, hogy ne a Google kegyeit keressük vele, ne a keresőnek szóljon a tartalom, hanem a látogatóknak, így az URL-ek is fontosak, hogy a látogatók feltétlenül megértsék azt. Rendkívül sok olyan látogató van, akik egyből eldöntik már a hivatkozást látva, hogy releváns tartalmat kapnak-e, ha a linkre kattintanak. Amennyiben már a webáruházban tartózkodnak, információt kaphatnak az URL szintjeit megtekintve arról, hogy mégis hol tartózkodnak éppen az áruházon belül. Fontos tehát a keresőoptimalizálás során, hogy mindenhol egységes URL-ek legyenek. A legtöbb esetben www nélkül és azzal együtt is elérhető a webáruház. Ezt viszont figyelemmel kell kísérni, hiszen ha csak az egyik verzióra fektetünk hangsúlyt, de valaki mégis a másikkal szeretné elérni a webáruházat, nem fog menni neki. A keresőoptimalizálás által viszont tudatni szükséges a Google keresővel, hogy melyik az elsődleges számunkra, hiszen a találati listán ezzel fog megjelenni a webáruház. Egyértelműen az a legjobb megoldás, ha mind a két fajta változattal működik az oldal, de egy elsődlegeset kiválasztunk közülük. Ebben az esetben bárki el tudja érni az oldalt, de ha a másodlagos URL-t írja be, az átirányítja majd a látogatót az elsődlegesre. Így el lehet kerülni a duplikációt, hiszen két különböző oldalnak érzékelheti a Google a webáruházat.

SEO Cikkek